mormor

mormor ringde nyss och ska åka ut dit och äta mat.

tycker mamma och pappa kan komma hem nu !
det är jätte konstigt här hemma , för när
jag typ äter nått och lägger tallriken på
diskbänken , så står den kvar där när jag kommer
och går förbi ?

och när jag lägger mina innebany klubbor i hallen,
så ligger dom kvar där dan efter när jag kommer ner i hallen?
skumt!

nej det är nog bäst att dom kommer hem nu !


jag och madde planerar att sticka på idol på lördag i örebro
vore nog grymt , får se olle igen och fixa efterfest med dom
vore ju grymt , för ska vi dit så ska jag ha en kyss av olle :) !



Kommentarer
Postat av: ia o kari

ja, jätteskumt. men se till att allt är borta tills på måndag =)

2011-01-07 @ 01:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0