haha

läste alex blogg nyss bra hon sumera nyårskvällen :D haha

En av oss var full go och glad, lite för glad kanske ?! HOST*
En annan fick en smäll över läppen, som hon inte ens minns av vem ?!
Den tredje blev sur, men ingen aning om varför, men hon var aldrig själv?! haha
Den fjärde, hamnade i slagsmål, grät en skvätt, dansade och var allmänt full!


haha tror det vart lite för mycket av det goda för oss alla brudar i fredas :)

jag har aldrig sett elin så full , så tjatade hela kvällen om hur söt hon var när hon
va så full  , hahah :)

madde bangade inte för nått i fredags heller :) , min sötnos!

alex va bara mest sugen utan bh :) hahah !
men även hon va lika full och glad som vi alla :)


jag gjorde nog bort mig en del men jag hade ju iaf sjukt
kul och har aldrig någon sin haft någon sån extrem bakfylla någonsin!
blev ju även Nr 100 kopia underkvällen ;) tack för den ;)




neej trött jag blir går så jsukt segt att lägga upp bilder som vanligt!!!
ni får kolla fejjan igen på madde carlssons bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0