2011

nu har ett nytt år börjat och hoppas på att det ska bli ett bättre år.
starten på nya året va väl inte så extremt lyckat men kan bli så
med alldeles för mycket sprit i kroppen ;) hah. men branäs va grymt great
iaf trots lite små missar haha :) sjukt resa iaf !

tänkte sumera mitt 2010.

2010 är ett väldigt suddigt år för mig.
för mycket dåliga minnen och alldeles för mycket fest och sjukhus.

januari och februari var bra månader
min 20 års dag och mycket kul med ce och mickis.

i mars bestämmde vi att vi skulle flytta isär jag och christoffer,
har aldrig varit med om något så jobbigt i hela mitt liv som att flytta ut från
våran lägenhet, allt va liksom mitt och jag hade byggt upp väldigt mycket där.
och när jag lämnade den såg den bara tom ut. men beslutet om att lämna ce va bra
för oss båda!

bodde hemma hos mickis i ungefär en månad innan jag fick min nya
lägenhet som jag trivdes väldigt bra i .
målade om köket på 2 dagar jag och adam :)
eller mest mr x (afdam ;) )

hela mars och april va bara massa fest som jag minns det.
fredag lördag och ofta onsdag ?
hoffmaestro är ett stort minne , eller ska jag säga svart minne?
den sjukaste kvällen jag varit med om , låste mig ute från min egen lägenhet utan
skor och jacka? däckade hemma hos ce. som tur tog han hand om mig.

sen i maj var mickis och martinas underbara 20 års fest!
bland dom roligaste kvällarna jag har varit med om ,
skumpa , fest , hotellnatt!

någon månad under vintern/hösten
började jag även jobba på en salong i örebro , make hair.
behövde få gör något nytt och utvecklas.
och det gjorde jag väldigt mycket som både
människa och som frisör

under hela våren hade jag också fruktansvärt ont i min mage/ljumske
drabbades av ljumskbrock. men tog väldigt lång tid
innan jag fick min operations tid.

juni fortsatte med massa massa fest.
midsommar va väl med där också? haha
som slutade lift och massa knas hahah ,

sen va det dags för min operation. 5 juli ( dcs födelsedag ;) )
bonus poäng för den!

blev lignas över en vecka hemma hos mamma och pappa.
grym smärta faktiskt.

men redan helgen senare va det fest på jack ;) ,

i augusti va det dax för det vi hade väntat på ett helt år!
PIP :) ,
pip va as grymt men lite för dåligt väder , men en så sjukt underbar helg.
men blev en helg med för mycket ce!
men längtar redan tills nästa sommar när det är pip igen!

i slutet på augusti började jag även jobba hos carro,
bland dom bästa bestluten jag har tagit.
jag behövde få komma hemmåt till mamma och familjen mer.
och jag trivs så sjukt bra ihop med carro!

september blev min skräck månad ,
oxhälja spenderades med ce i filipstad.
men min mage och ljumske blev aldrig bättre så
fick åka in till sjukhuset den 9 septemer

sen va det bara massa in och ut åkning från jsukhuset en hel månad
om inte mer? har aldrig mått så dåligt och varit nere i en sån svacka som under denna månad,
hade nytt jobb hos carro som blev en skräck start,
men jobbade så mycket jag orkade och kunde.
vi hade ju även planerat en mode show som jag va tvuingen att fick modeller och allt till.
showen blev grymt lyckad trots att jag trodde jag skulle svimma varje timme ;)

men jag orkade igenom hela den krisen och operationer tack vara familjen mina vänner
och ce! 

spenderade mycket tid ihop med ce under oktober och november
så blev inte så jätte mycket festande under dom månaderna vilket va
mycket bra.

men halloween festen vi hade blev grymt!!


slutet av november eller va det början av december?
bestämmde jag och ce att det va dags att bryta alla band för gått.
det bestlutet kändes faktiskt inte så speciellt jobbigt.
allt känndes som en lättnad. varje steg jag tog blev lättare.
jag blev en anna människa med honom och han blev det med mig.
så det va bäst för oss båda, även fast det va jobbigt att bli av med den
tryggheten ce alltid gav mig! han va ju ändå min stora kärlek. och har svårt
att tro att jag kommer hitta en kille som jag kommer älska och bli lika kär i som ce!
han va en kille som jag aldrig skulle lite efter eller vilja ha egenligen.
men när vi väl blev tillsammans så blev han hela min värld!
och kommer alltid att vilja ha tillbaka tiden med honom på ett sätt
men eftersom jag älskade honom så sjukt mycket så har vi det bättre på varsit håll!
och han är värld det bäst i världen! även fats vi inte pratar med varandra nu
och förmodligen inte ens hälsar på varandra om vi möts så vet vi varför , bara han och jag!

men efter den här sjukt jobbiga hösten så känner jag mig så sjukt stark!
kommer kunna klara vilken kris som helst efter allt det här.
det är bara att ta det mesta med en klackspark och le!
för dagen efter känns alltid bättre. och min familj och mina vänner finns alltid där!

december blev ändå en ganska lugn månad , lite små flörtar hit och dit.
och lite små fester .
juldan i filipstad blev sjukt kul :) ,

och även våran branäs resa!:)
haha även fast någon tyckte att jag ska skaffa mig ett liv och är som
en julmusts kork så kommer resan att lämna stor och bra minnen!:)
men tror den missen är utredd nu.

men kommer nog sakna ragget lite ;)
bra söt han!

lite tårkigt att jag inte har lagt upp några bilder, men jag är hemma
hos mamma och pappa så har inga här , ni får kolla
på fejjan på madde carlssons album :)

Nu kan bara 2011 bli bättre än 2010 !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0