mycket att göra?

ja nu är det mycket att göra :S
hinner inte riktigt med , varför är det inte en dag till
på en vecka ?


idag jobb skolan till 12 sen börjar jag på salongen 12
sen jobbar jag där till halv 7-7 sen träna sen sova ,
rolig dag:)

imorgon jobb skolan till 2 sen salongen till 5-6
sen samling till matchen kl 6 , sen match sen sova ;)

fredag jobb på skolan till 2 sen salongen ,
sen ska jag och carro testa en ny lock metod , ska bli kul :)
sen måste jag va på matchen på fredag vid halv 7  :S

det va den veckan det ;)


men på lördag blir det att fixa naglarna sen blir det
antagligen fix med ett lödhår eller ikea.

sen blir det fest på lördag kväll :)

sen är det ikea på söndag om det inte blir på lördag !
jaha det va det :) intressant va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0