Helt död och det är söndag :-S. Känns lite...

Helt död och det är söndag :-S. Känns lite jobbigt att veta att det är en hel arbetvecka kvar innan man är ledig igen. Men igår köpte jag en ny säng :-) äntligen en dubbelsäng . Sen köpte jag även en jätte stor spegel till hallen som jag har letat efter jätte länge , sjukt nöjd!:-) sen blev det fest med underbara människor , det blev spel och massa kul :) det va länge sen jag hade så kul. Sjukt trevligt. Dansade hela kvällen bara skakade rumpa :) . Idag har jag varit och packat i lägenheten , och är grymt sliten idag . Behöver sova ikapp lite. När jag ska hinna det är ju frågan då. Nu väntar jag på pizza sen blir det att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0