mot örebro

ska strax ta och åka till örebro :)

uppe sjukt tidigt men det är det ju värt !

 

syrran va ju och hämtade ut halloween grejerna igår också så

ska bli kul att få se dom :) , har ju helt glömt bort att hämta ut dom.

och vissa presoner skrämmer en med att säga att dom skickar

tillbaka grejerna efter 10 dagar :S .

fats nu har jag grejerna iaf :!

 

sitter och letar runt efter skor nu, men jag hittar verkligen inga

jag vill ha. eller jo finns ju några man skulle vilja ha för

typ 1600 men knns lite onödigt att lägga det på skor

som man har ut till krogen och blir tvär förstörda !

Någon som har något bra tips på bra sko sida?

 

Nej ska göra mig klar nu.

syrran kommer om 15 min, och det blir rama skriiii om jag inte är klar då.

 

 

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0