har försökt blogga

har försökt att blogga hur länge som helst nu ,

det här är typ tredje inlägget jag skriver :S

fattar inte varför det inte funkar!

 

blev lite små saker på ikea idag :),

mest förvaringssaker så jag får bort massa små plock

som jag blir galen på.

 

ska strax ta och göra mig lite i ordning för ska ner och

äta på stan med madde :) , ska försöka hitta en lyckta till

hallen också :).

 

hoppas ce kan börja med golvet ikväll, så det blir klart!

men han ska väl åka lite motorcykel först som är ganska förståligt :)

men tycker att det är dåligt att jag inte har fått prov åka den,

men det kommer väl snart hoppas jag. är ju grym på att åka ;)


Love Becca

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0