:)

allt känns så sjukt mycket lättare
för varje dag som går , känns som
om jag tappar flera kilo för varje fotsteg jag tar :)
all oro är borta! slippa tänka på vilka jag
hälsar på eller om jag får gå iväg
på en innebandy match eller hockey match utan
att nån får damp.
känns verkligen bra nu!


hoppas bara att lyckan håller i sig :)
för imorgon kan jag nog äntligen åka hem till
kga igen. längtar tills jag får komma hem
med mina nya underbara juliga doft påsar
och mina advents lycktor :) ,
och min mamma har ju köpt en jul stjärna åt mig
med som jag tänkte hänga upp i fönstret.
kommer bli så mysigt hemma hos mig .

men imorgon måste jag också ringa matrix och
fylla på i färg lagret inför december,
ser ut som att det kommer bli en hel del
att gör då på salongen, jippiiee !

men nu hör jag att jag har fått sms där ute,
undrar vem det är ifrån ;)


sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0