Make Hair

Sitter här på jobbet nu och väntar på att klockan ska bli halv två :)
märks att det är semester veckor och bra väder här i örebro.
inte speciellt mycket rörelse på gatorna. Efter min kund ska jag och
Mickis luncha lite :) Mysigt!

ikväll måste jag verkligen bli klar med mina garderober,
hela garderoberna ligger på mitt golv i hallen :) , måste ha hunnit
fixa allt sånt innan pip när det kommer massa folk :)!

Annars blir det hem till Mickis mamma ikväll , och kanske ett glas vin?
har ju varit extremt lugnt nu dom senaste två veckorna , är nämligen
nyopererad, eller inte nyopererad nu dock men a.

Men imorn finns det inga hämningar, grillfest hos mickis mamma ;)
Sen ska det skakas rumpa på statt ;)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0