hej :) helt otippat!

va väldigt länge sen jag skrev här sist ! och så sjukt mycket har hänt sen sist!
våren 2010 har varit den sjukaste , galnaste , roligaste, svåraste, jobbigaste
som jag någonsin har varit med om :) .

skulle faktiskt vilja tacka alla som har gjort min vår och sommar så sjukt
underbar kan man nog sumera den!

Familjen, Min mamma , Min pappa och min syter madelen!
ni har stöttat mig i allt! den bästa familjen man kan ha.


Madde Carlson,
för att du har tagit med sjukt underbara tjejer hit som jag
har lärt känna, vilda fester är nog bara förnamnet på
våren 2010! TACK!

Lotta & Sussan
på min nya salong!

Mrx
behöver bara säga tack!


Sannah L
Inte samma kontakt som förr men när det väl gäller så
finns du ju där, Tack för hoffmaestro, förlåt att jag inte
kom så långt ! men nu väntar snart pip ;)


Alla underbara killar&tjejer som har gjort festerna
på fröding till dom roligaste och galnaste! sjukt kul att
ha lärt känna så sjukt underbara killar och tjejer!


 

Abed och alla grabbarna!





Och till sist men absolut det bästa jag har !
Michaela Smeds ! Min snyggare och bättre halva!
våren har varit svår för oss båda ibland men du är min
stötte pelare och den bästa vän man kan ha! finns nog ingen
som kan förstå att vi har överlevt den här våren om alla vetat
allt som vi vet ! säger inget mer här men du vet hur mycket
du betyder för mig och det är det vikigaste!

Och även ce ;)


Ska iaf bli sjukt kul att skriva massa här igen ! det händer ju så sjukt
mycket i mitt liv hela tiden ;)! kan ju som sagt inte förstå att jag har
överlevt denna sjukt galna vår !
Nu ska jag iaf sova för imorn börjar jag ju 11 ;)

Love Becca


Kommentarer
Postat av: Sannah

i will always love you, no matter what :)

2010-07-15 @ 23:49:00
Postat av: Michaela

Förstår ärligt talat inte heller hur du har klarat dig igenom allt! Jag vet att jag skulle inte ha klarat allt utan dig vid min sida. Kommer alltid älska dig! Bästa vännen man kan ha<3<3

2010-07-16 @ 16:56:45
URL: http://michaelasmeds.blogg.se/
Postat av: Janni - Fotograf och Bloggdesigner

Välkommen tillbaka sötnos! :)

2010-07-16 @ 19:14:32
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0