vuxen ?

när en bland de bästa vännerna säger att man är henmafru så är dt illa:)
men jag tycker faiktiskt jag är duktig när jag bakar och grejar lite :)
så jag kanske är lite vuxen ändå ? :D haha


just nu sitter jag och äter ballerina kakor :) halva paketet är iaf slut ;)
men funderar på om jag ska göra något vettigare :)
men vet inte riktigt vad :) , behöver iaf äta något , men vad ska jag göra för mat då ?

måste också bara göra er lite nyfikna för att på fredag då händer dt LITE grejer :)
haha längtar som attan :)

Love Becca


Kommentarer
Postat av: sannah

du är ju på god väg men vuxen blir du aldrig becca :D

2010-01-19 @ 21:30:13
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0