Skytten

jag och ce har precis kollat på wallander filmen
skytten , den va faktiskt ganska bra :) , en
av dom bättre bland dom nya wallander filmerna :)

nu ska jag gå och lägga mig och kolla på någon
annan film som jag inte vet vilken dt blir än :) ,
men vist har dt varit mycket bra filmer på tvn idag :)
brukar aldrig vara så mycket bra som dt har varit
idag :) .

en ganska bra första dag på dt nya året har dt
nog varit tycker jag :) , mest tagit dt lungt
framför tvn :) . har också fixat tid till att snygga
till mina fina naglar :) , måste ju ta bort min
tomte nu när julen är över :) , funderar på att
ta en ny snygg färg också , kanske rosa med en
strass sten , skulle inte dt va snyggt ? :)

imorn ska jag ÄNTLIGEN få komma hem till min

underbara lägenhet! :)

 

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0