sjuk

usch känner mig sjuk och tråkig , vill att dt ska hända nått liksom.
men dt gör du ju iaf på  fredag och lördag :) . längtar som attans :)

måste fixa naglarna nästa veckan med , vad ska jag ta för färg den här
gången tro , jag fyller ju liksom 20 så jag måsete ju ha nån extremt
rolig färg som syns en massa :) , funderar på blå eller grön :) eller
kanske turkosa som mickis underbara kuddar :) .

dom två senaste naglarna :)

 

väntar på att mickis ska komma hem så vi kan göra lite mat :)

kyckling nudlar och wook blir dt :) GÖTT !

sen ska vi fixa klart  våra hemliga grejer ;)

 

just dt har inga pengar på telefon just nu ska fylla på sen när ce kommer hem

och passar hilda åt mig :) . känner mig lite fattig när jag inte har pengar på telefon!

 

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0