mitt 2009

Jan 2009

Nyårs resan till klövsjö



Feb 2009

satte mitt namn i nacken



Lagfest :) sista med LFIBK


Mars 2009

Ce åkte till malmö och jag och mickis körde en hemsk 2 dagars :)
haha glömmer jag aldrig ! :) bilden från andra dagen :) grymt sletna :)



Resturangshowen + utgång :)




Våran älskade rottis alma gick bort för oss :(

 

April 2009

Tredje gaddningen :) jag& syrran , dt står systrar :)



Våran visning i PA :)

Elin fyllde 18 :) världens fest :P

 

 


Maj 2009


NAPA!



Finn så sjukt mycket bilder där ifårn men dom här får räcka :)

Juni 2009

Bal&student!







Midsommar inge speciellt dock :)




i stugan :)


startade eget :) på hårtussen !




Juli 2009

Kolmården ;)

Hilda kom till oss :)




Nu ska vi upp och äta hos svärföräldrarna fortsätter sen :)

Love Becca

 


Kommentarer
Postat av: martina

haha snygga kort beccis ;)

2010-01-03 @ 23:53:53
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0