lets dance

nu har dt dragit igång , och tyckte nog att dt va ganska bra :) .

just nu sitter jag med färg i håret och har precis färgat utväxten :)
nått måste ju liksom stämma imorn;) . eftersom min klänning inte
kom så måste jag fixa nått att ha på mig imorn , blir så himla förbannad!
när man verkligen vill&behöver att saker ska komma så kommer dom
inte! men men jag vet ju att jag har en del klänningar som ligger där
inne i garderoben ;) ,

nej nu ska jag skölja ur håret och försöka bli på bättre humör!

Love Becca


Kommentarer
Postat av: martina

haha då är det tvärt om för mig.. Jag har utväxt nu (usch) men ny klänning till imorgon ;) Ses imorgon gumman. Puss

2010-01-08 @ 23:58:58
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0