främling

har inte kunnat skriva någon blogg när jag har varit i filipstad :/ därför dåligt med inlägg ;)

men i fredags så jobbade jag mest hela dagen , va på salongen från 09:45 till 00:15 jämt lite jobbigt men va ju in till stan en sväng också ;) .

sen lördag va dt upp tidigt till salongen , sätta i ett löshår sen fort hem och göra mig klar :)
försen drog vi till kd för att se innebandy , kd mot linköping :) . gryt kul match ! :)
sen åt vi lite mat , och vidare på bio , snabba cash , och dt va lite utav en besvikelse :/ .
extremt mycket som fattades från boken , boken va så sjukt mycket bättre!
men måste säga att skådespelarna gjorde ett bra jobb :) , och filmen va ju bra men inte bra jämfört med boken om ni förstår ;)

hann också med lite shopping ;) bra för min garderob dt där ;) haha . ni får se senare sen vad dt blev ;)
för nu kommer ce hem med lite mat :)!

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0