drama

nu händer dt mycket på ph sjukt kul att titta ju :) , älskar dt där programet :).
har lite svårt för erika hon är gabnska elak tycker jag men ändå tycker jag hon
har en cool style på nått sätt :/. tyckte verkligen synd om patrik i ikvällens program
han är en söt liten hobbie tycker jag :) . och rami gillar jag skarpt :) .
lite tråkigt att anneli åkte ur tycker ja , catja kunde ha åkt! nej slut på massa ph prat.

imorn ska jag ta en promenad med sannah är dt tänkt , tar nog med kameran en
sväng när vi går :) . så ni får se "vackra" filipstad .

nej jag tror faktiskt jag borde gå och lägga mig nu om jag ska orka upp vid kl 11 :S

GoNatt
Love Becca

Kommentarer
Postat av: martina

Jag håller fullständigt med om Ph, om annelie skulle ställa säg hos kristofer skulle inte annelie åkt hem utan den dära jobbiga catja ;) hahaha Puss på dig Becci!

2010-01-06 @ 14:22:41
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0