browniemuffins

dt har jag precis bakat , men dom blev inte allt för fina så blir inga kort på dom :D
känner mig iaf ganska mycket piggare nu :) skönt! ska ta och duscha också
så känns dt nog ännu bättre :) plus att ph ikväll kommer göra mig piggare:)


dt ska ju tydligen bli storm imorn med ? klass 2 varning ?
är dt allvarliga grejer eller? jag ska ju köra 4 mil till och från jobbet imorn.
kommer dt bli farligt ? :S
måste nog ringa mamma jag och höra lite :)!

paja måste ta och komma hem också , min ena nagel håller på att ramla av :S
undra vad jag ska ta för färg funderar ju på turkost ,
eller kaske zebra? hmm får tänka lite på saken!

nu ska jag nog ta mig en sån där missbildad muffin och kolla på någon
film medans jag väntar på christoffer my lovley pojkvänn ! ;)


Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0