Tips

tips på vax som jag gillar och tycker är väldigt bra !


Goldwell , superego, ett lite "kladdigt" vax , jag rekommenderar den till te x luggar  och  till kortare hår, kan bli lite fet om man använder för mycket av den ( som nästan alla vax) men super egon har en väldigt bra hållbarhet och är väldigt lätt att tvätta ur, plus att den luktar väldigt gott! priset varierar men runt 140-150 kr


Keune , power paste. ett vax som "fryser" håret , man får styla håret ganska fort för den blir ganska "hård" fort , super bra till kortare hår på killar&tjejer som vill att frisyren ska hålla hela dagen. väldigt bra att styla hela håret med ! 
priset ligger runt 130-140 kr , billigt och bra till en stor tub som håller väldigt länge.



Disp , core clay . Ett lervax som jag tycker är helt suveränt! jag rekommenderar det främst till killar. vaxet är som en typ av lera som lätt går att styla både kortare och lite längre frisyrer med.  vaxet har en superbra hållbarhet , men det går att tvätta ut väldigt lätt.
priset varierar väldigt mycket men brukar alltid vara ganska billigt för en sån bra produkt.
pris mellan 99-140 kr


  Cutrin , Ännu ett super bra "lervax" som jag också mest rekommenderar till killar, det påminner väldigt mycket om disp vaxet men luktar mycket godare. väldigt bra hållbarhet och går också att tvätta ur väldigt bra! priset ligger runt 120-150 kr


L´anza, urban . är ett bra vax till alla hårtyper. det är lite svårt att massera ut den vita färgen på vaxet , men det är ett super bra vax till alla frisyrer långa som korta. det luktar också väldigt gott , en väldigt stor tub som varar väldigt länge , priset år något dyrare på det här vaxet men tuben är som sagt väldigt stor och den är värld priset! runt 199-259kr


är det något ni vill att jag ska tipsa om så säg gärna till så ska jag försöka hjälpa er :)




Kommentarer
Postat av: elin

jada, nu är det bra igen! Själv då ? =)

2010-02-10 @ 19:37:45
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0