just nu

så är det välidgt mycket blandade känslor inom mig !

är sjukt glad för att jag har fått ett jobb i örebro :) , på en salong precis bredvid mickis salong :)

vi blir grannar på jobbet också ! underbart :)

men känns också mycket jobbigt att behöva lämna helen på hårtussen :/

men det här är det bästa bestlutet och allt kommer bli på plus fronten.

förutom att jag kommer sakna helen !


måste bara länka till mickis blogg haha , där kan ni läsa om hennes och min bilfärd från ok ;)

hahah !


nu ska jag lägga mig i sängen efter en händelse rik dag
med två glada besked !

Love Becca


Kommentarer
Postat av: Helen.....

Är jätte glad för din skull o ditt nya jobb...=)samtidigt som jag tycker det är super tråkigt att du ska lämna mej...=(tycker jätte mkt om dej o kommer att sakna dej....Men du kommer aldrig att bli av mä mej vet du...hi hi...du måste ju hjälpa mej mä håret ibland..=)å vänskapen har vi ju kvar....Önskar dej lycka till på det nya jobbet...=)Puss o kram....

2010-02-24 @ 07:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0