illa

det här är sjukt , nu mår jag grymt illa .
har varit uppe och spytt 2 ggr nyss ,
nu orkar jag inte föröska sova mer .
så just nu sitter jag och kollar på sex and the city .
jobbigt är också att jag har en kund in bokad kl 10 imorgon bitti,
och just nu när kl är 03:00 så måste jag springa och spy.
uchs hatar det här , hatar magsjukan , om det nu skulle vara det!
VILL INTE! tur att jag har cola iaf.


förlåt att min blogg är så tråkig just nu men jag ska bättra mig
imorgon ska jag försöka visa mina nya fina saker till lägenheten .
bara jag mår bättre .

måste ju också berätta att a&b va här idag också fick presentkort av dom super bra :)
och har också fixat ett vitt barbord till köket :) , blir mycket finare och bättre i köket då.

nej uchs jag känner att det vänder sig i magen på mig.....

hörs imorgon om jag lever
Love Becca


Kommentarer
Postat av: elin

jag blev oxå magsjuk :O Krya på dig stumpan!

2010-02-09 @ 12:35:39
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0