5 feb!

ja nu är jag alltså 20 år :S  . skummt !
men har iaf varit en bra dag idag , tråkigt att jag inte
har träffat mamma&pappa bara :/ .
men ska åka in till stan imorgon så
då får jag träffa dom !

idag har jag och mickis simmat i 45 min :)
sen åkte vi till stan , där jag gick på systemet :) wiihoo :)
träffade också helen på stan , fick present kort av henne på
vita rum , SUPER BRA :)

av christoffer fick jag ett present kort med hjälp till
min netbook , också super bra :) .

och av mickis fick jag en ny klocka äntligten med
krokar i samma serie , också super bra !! :)

Tack så hemskt mycket alla också för alla gratulationer !


Men jag har ju faktiskt varit till ikea idag också ,
och äntligen fixat kuddar till min soffa och filtar !
gud va mycket mysigare det blev nu :) .
jag och mickis la också ner allt i vagnen som mäsen skulle ha
vi håller ju på att mysa till hans lägenhet :)





jag efter systemet idag ;)

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0