yesss

ja provklippningen i Norge gick ju kanon :)
så flyttlasset drar iväg på måndag redan :)
ska bli så kul och komma iväg och se nått
nytt , nya människor, platser :)

men kommer till en början vecko pendla :)
kommer ju inte klara av att vara utan CE
allt för mkt ;) så får bli vecko pendling för
min del :) . jej va kul det hrä ska bli :)

grymt uppspelt är jag iaf :D !!

har nyss kollat på nya wallander prästen,
ganska kass va`? för mkt samma med allt
dt där med kristna saker. nej den va inge
vidare , hoppas på attt nästa är bättre :) !

nej nu ska jag ta ut kia på sista kvällspromenixen
sen ska jag göra Ce sällskap i sängen ;)

Imorn jobb typ hela dagen , syrran kommer
och ska bli fixad också . kul att se henne bli ju
inte så ofta som förut när man bor här!

Nej GoNatt
Love Becca

Kommentarer
Postat av: martina

nice, grattis ! :)

2009-10-15 @ 00:39:54
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Ska du flytta till Norge? :)

2009-10-15 @ 18:29:22
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0