nytt :)

nu har sötaste janni gjort en ny design åt mig så jag ska få lust att blogga igen ;) .

idag har jag jobbat lite på förmiddagen, inte så vanligt att jag jobbar lördag men kändes faktiskt helt okej :) .
efter det blev det en tripp hem till Filipstad ( eller hem till mamma i filipstad) eftersom jag numera bor i kga på heltid ;) trivs skit bra med att bo här iaf just nu :) . senare vill jag nog till något större :) .

har ju också skaffat en liten dog sen jag skrev här sist :) . en liten kia :) världens goaste är hon!

ikväll kanske det lutar åt utgång vet inte riktigt men kan mycket väl bli så ;) om jag får bestämma alltså.
CE ska ju vara med grabbarna och bada tunna och ha gitarr häng , så då borde väl jag få gå ut ? :) a jag tror dt blir utgång :) nån som vill med mig ut ? ;) komigen!

nu ska jag iaf duscha och förhoppningsvis få med CE till solariet :)

hörs sen
Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0