kaos dag !

a fy den här dagen har inte varit bra alls verkligen!

började imorse efter att jag hade bloggat.
bärnde en skiva till bilen och vad händer med
den ji jag tappar den så den går i två bitar typ
bra gjort!

sen iväg mot salongen och maskinerna kronglade!
men gick ju bra att klippa med sax emn tar ju så
extremt mycket längre tid!

sen hem till stan och färga janni , höll tidplan något då.
sen hem till mamma och äta mat. vidare och hämta
lite saker runt om i stan då är kl ca 15 06 , och jag
hade sammling i kga 15:15 , great jobb! sen vidare mot
kga då min kära pojkvänn kommer på att han måste bli
klippt innan han ska iväg ikväll. jaja , in i nykroppa och
hämta saxarna 15 min försening till! kommer fårn nykroppa 15:30.
sen hemma i lägenheten vid ca 15:55 , packa väskan och
fort i väg mot hallen.
då dags för match, matchen gick inge vidare för mig även
fast jag hade 75% tur idag på facebook?
vi vann iaf matchen med 10-1 eller 11-1 :S .

sen för att duscha men då bestämmde jag mig att ta

ett pass på crosstrainern för att dt gick så kast på matchen!
nu är jag duschad och ska göra mig i ordning för utgång!
väntar på min lovley mickis :)

nej måste skynda mig lägge rnog in en bild innan vi
drar vidare sen! nu har iaf turen vänt hoppas jag!
för nu ska dt festas och ska bli skit kul har jag bestämmt!

Hörs sen
Love Beccca

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0