Göteborg

sitter nu på vårat hotell rum på scandic rubinen
mitt på avenyn i göteborg. jag&syrran åkte
hit imorse ! under dagen idag har syrran varit
på kurs! så imorse släppte jag av henne en bit
utanför stan och ställde in adressen till hotellet på
GPSen sen åkte jag helt själv runt i göteborgstad!
shit vilket kaos dt blev! ska hämta syrran vid
18 så då kommer dt väl antagligen bli mer kaos!
ogilla att köra bil i göteborg! uchs!
ställde mig för övrigt i phuset vid NK billigt och bra ;)
haha så blir dt när man inte hittar och får panik!

har inte kunnat bloggat under veckan för
dt är så kallt nere i datarummet hos mor&far.
men har inte hänt nått speciellt under veckan iaf.
har jobbat&jobbat typ!

har också hunnit med en liten shoping runda
idag eftersom man inte fick checka in på
hotellet förens kl 14 ? grymt dåligt!
blev iaf en väska , lite smink , bh och lite accesoarer
och en tröja. kanske kan hitta nått mer
när jag ska gå en sväng med syrran sen!
vill iaf köpa en klänning som jag tittade på
förut på runt mfl.

nu ska jag ta en dusch på vårat fina hotellrum
och sen fixa mig lite med nya sminket
och sticka iväg och hämta syrran senare! kaos!

måste också säga att jag faktiskt ogillar
göteborg! ge mig stockholm! älskar stockholm !

hörs sen

Love Becca


Kommentarer
Postat av: ia

Göteborg är sååå fint!!!! =)

Passa på å njut lite nu av storstaden.Ta det lugnt när du ska hämta din syster(=

Vi ses imorrn

2009-10-28 @ 17:00:18
Postat av: martina

Nej becca, Göteborg är the place to be ! Stockholm, bara mer kaos, haha. puss på dig !

2009-10-28 @ 17:08:02
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0