bröllopsfotografen

igår var jag och ce och kollade på bröllopsfotografen
den va helt okej , skit rolig vissa stunder och lite
tråkig andra . trodde nog den skulle vara lite bättre,
men den va ju bra :)

nu har var varit väldigt duktig ,
har dammat och städat undan här hemma.
har även diskat och tvättat :) .
gud vad jag är super duktig :).
nu åter står barar att bädda sängen och
packa väskan iför ikväll så är jag helt
klar med allt för dagen :) HÄRLIGT!

ikväll blir dt match. bort någonstans
någon som vet vart ?
tror jag får ta och skicka till någon och fårga.

efter matchen blir dt kanske utgång med några

i laget :) . hoppas starkt på dt!

 

 

Hörs sen

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0