year one

jag och se kolla nyss på filmen year one
den va väl inte den bästa men ja mysigt
att kolla på film iaf :) , nu ligger ce&hilda
och väntar på scrubs :) . själv ska jag
kolla runt lite på datorn :) .

Måste också berätta att jag har fått värsta
brännsåret på handen. brände mig i eller
säger man på ugnen? a jag brände mig iaf
värsta blåsorna har jag . skit fult!

måste bara säga att jag gillar tjejen
madde väldigt mkt! and you know it ;)


jag och madde i lördags ;) snygga !

jo en sak till ska man ha sönder vatten blåsor?

Hörs sen
Love Becca

Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag har hört att man kan det men att man ska låta skinnet, som blir överblivit då, ska sitta kvar så man inte får massa smuts i :p

2009-11-10 @ 22:34:53
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

och jag gillar dig skit mycket med bruden ;) <3

2009-11-11 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0