styling produkter jag inte kan va utan!

När håret är blött , sprutar jag alltid i

lite sea mist. en saltvattenspray från

lakmé . den här produkten skulle jag

inte klara mig utan! mitt hår är annars

väldigt fint, dt går knappt att ha i en

gummisnodd utan att den åker ur.

men med sea mist så får mitt hår en

strand liknande känsla och dt går

att göra mycket mer saker med håret.

blir att kännas som lite snadpapper :)

underbar produkt. pris ca 149 kr



ett torrschampoo skulle jag nog inte

heller klara mig utan idag. mitt hår

brukar inte bli "fett" men ibland när

man har grejet med vax och så i håret

så kan dt lätt bli dt. då är dt bara att

spruta i lite toprrschampoo och håret

får då en mer strävande känsla igen:)

det här torrschampoot doftar också

underbart ;) . Det är också bra att ha
till pojkvänner som använder mycket
vax som inte riktigt får ur det ur håret.
spruta i lite torrschampoo och håret
känns bättre ;)
Pris ligger runt 179 kr




Sen har vi ju volym pulvret :)

många har säkert testat eller har dust it

men det här pulvret från lakmé tycker jag

själv är bättre . strö i lite pulver i hårbotten

och få en lite mer "skitig" känsla ihåret .

håret blir också mycket lättare att tupera

i och att forma :) och man får väldigt bra 
volym :)
pris runt 149 kr/ 99 kr



´Sen har vi en produkt från goldwell

som jag älskar! Flat marvel. en platt
kräm. ha i lite innan man plattar håret
och håret får väldigt mycket glans!
väldigt bra produkt mot skadat hår&
till löshår!
Pris runt 147 kr




Ikväll när jag kommer från salongen

så tänkte jag berätta om mina
favorit sprayer ;)

har ni någon favorit produkt? 

Hörs ikväll

Love Becca

 


Kommentarer
Postat av: madeleine

har du toperingspulver på din salong ? (: för jag vill köpa ett sånt ;D

2009-11-12 @ 20:50:10
URL: http://maaadeleiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0