sex and the city

jag och ce har precis kollat på filmen nu :)
och gissa vad ? jo han somnade! :) tönt!

gud vad jag längtar tills maj då den andra
sex and the city har världspremiär :)
jag kommer garanterat vara på sverige
premiären iaf :) . längtar! :)

imorn blir dt jobb och in till filipstad en
sväng :/ . lite små jobbigt att åka dit
får se om dt finns nått att göra ?
pappa kommer iaf hem imorn kväll eller
sent på natten till lördag! kul att se han
lite också :) .

nej nu ska jag tvätta bort sminket med
rosenseriens rengöring sen spraya på
rosenvattnet och sen på med fuktkrämen
bra grejer dt där ;) och vi säljer dom
på salong hårtussen ;)


tog bilden från google!

GoNatt
Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0