konsum

va precis över till konsum en sväng.
och när jag kliver ut ur porten så är
dt vekrligen snö ute :( , jag gillar
verkligen inte snö :( . jag älskar solen!
visst det kan va lite snö på julafton om
man är hemma i sverige. men från och
med nästa jul så ska jag nog alltid
befinna mig på varmare breddgrader!
jag gillar verkligen inte vinter! ta bort den!

men en sak som är helt sjukt dt är
priset på snus! Ce bad mig köpa snus
på konsum , och vet ni vad en lös rapé
kostar ? 49 kr!
helt sjukt för en snus dosa tycker iaf jag !
bättre att köpa värsta godis påsen på
nöjes istället :) !

har idag också hittat kurs på naglar som
jag ska gå :) . tror jag ska gå en intensivkurs
i stockholm :) . ska bli kul att utveckla sig
lite inom yrket :) så nu kommer jag behöva
ha många framöver att öva och göra
naglar på :) intresserad?

Nu ska jag fortsätta kolla på silver fang
dt ryser i hela kroppen på mig när jag
kollar på dt!


Hörs sen
Love Becca


Kommentarer
Postat av: martina

me, me, me, meeee ! gör mina naglar ;) haha

2009-11-04 @ 20:09:24
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/
Postat av: Mickis

Gud va roligt! Jag skulle också vilja lära mig sånt :) hehe Kram

2009-11-04 @ 22:00:57
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0