kan inte sova!

hatar dt här ! kan verkligen inte sova på nätterna längre!
imorn bitti ska jag upp vid 8 senast och då kommer jag
garanterat va as pigg som vanligt och sen när jag sätter
mig i bilen och ska köra till salongen så blir jag as trött!

nu är iaf en del av biten med kameran fixad :) hoppas
jag får den snart :) LÄNGTAR! :)

imorn blir dt en  lång dag på jobbet :/
sen ska jag hjälpa sofie med håret , vart lite missförstånd
med slingorna idag så dt ska jag fixa till imorn :) . tur
att blekning finns ;) .
sen ska jag städa så mycket jag hinner inför helgen ,
då dt blir lite tjej mys här på kvällen :) , och ska även
försöka hinna med en 20 min på solariet!
måste ju va brun tills stadshotellet ska intas på lördag ;)






GoNatt
Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0