sista

idag var dt den sista skoldagen för oss :) . känns extremt underbart , men lite skumt också . tänk att aldrig behöva sitta en skolbänk igen :) . skumt ! + att jag städade ur skåpet helt idag också :) . känndes sjukt underbart :).  och idag fick vi också se den fina klassfalggan som diana hade gjort , jätte fin va den :) . nu är dt bara sprayfärg och 2 lakan till som ska fixas :) . våran text är grymt bra ;D . lite björkar ska också fixas till vagnen men dt får jag ta tag när jag kommer hem fårn napa :)

idag ska jag iväg hjälpa Helen lite på salongen sen bär dt av till bubben i kga :) .  fick ju ta hans bil förut eftersom vi håller på att sälja min :) .

imorgon ska jag och elin in till örebro en sväng , dt fattas en sista sak till balen :) . och så ska jag köpa nån liten sak till napa som fattades :) . blir ju inte direkt nån stor inhandling av kläder , även fast jag verkligen skulle vilja och behöva dt :) .
Men dt är ju mysigt att bara sitta och ta en fika i örebro också :).

nej nu ska jag packa ihop lite saker som jag glömde imorse och dra vidare till salong hårtussen :) .
sen till min älskling , som är den bästa !

Love Becca

Kommentarer
Postat av: martina

yes we do ;) nejdå, inga bekymmer då! det lär väl bli vi som ligger å tjuter på kvällarna i såna fall, haha. nej vi ska vara positiva, weeeii. åker snaaart !:)

2009-05-26 @ 18:38:13
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0