prova igen?

ja nu är dt dags att ta tag i dt här med bloggandet igen , har inte skrivit nått på väldigt länge . har inte riktigt haft tid eller lust att sitta vid datorn . har haft väldigt mycket plugg i skolan , och varit på massa äventyr ;)

har ju varit i lungsund och spelat äventyrs golf med familjen :) . jag slog stoffen dt är dt som räknas.
hade även lite släkt´fest/middag där på kvällen före , med massa äventyr som vi inte behöver gå in på så mycket närmare här i bloggen ;) ahaha . damp barn är min kommentar om dt iaf ;) .

har hunnit med lite praktik också , med roliga kommentarer ;) haha , plus att min handledare Helen fyllde 30 igår , stort grattis till henne :) , lite avis på henne för att hon spenderade födelsedagen i milano !
men nu är dt ju faktiskt inte långt kvar tills vi åker till napa underbart ! :)

måste även säga att jag klarade gesäll teorin , känns skönt , så nu har jag 2 år på mig att fixa med dt praktiska :) . tror kanske att jag ska försöka till hösten :) . vore kul och testa :) . och idag i skolan hade vi dt sista provet i frisör och matrialkuskap , alla saker som vi läst under de här 3 åren!  trodde dt skulle vara lite svårare än vad dt var :) , så jag tror faktiskt att jag klarade dt , så dt känns skönt att ha dt provet gjort :) . imorn ska jag göra dt muntliga nationella i svenskan , ska bli kul att höra vad vår lärare har att säga om dt sen .
Sen har vi faktiskt inte så mycket i skolan kvar :) . ska lämna in religionen imorn :) , sen redovisning på torsdag om religionen, och sen bara lämna in ett arbete i samhällen :) . känns som att livet börjar kännas mycket lättare nu med allt med skolan och sånt där :)

måste ju också berätta att våra balbiljetter och min klänning är klart :) känns otroligt skönt att ha nästan allt fixat nu inför balen , är bara skor kvar :) . shiiiittt vad jag längtar :) . bal&student 2009 undebart ! :)

nu ska jag läsa på svenskan lite så jag har nån päjl på läget tills imorn ;)

bjuder på en bild också!
 putt jag madde lena!

Love Becca

Kommentarer
Postat av: täss

va fina :)

2009-05-13 @ 18:20:21
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0