Napa

ja nu alla glada , nu är dt inte lång tid kvar tills vi är nere i värmen ! :) . ska bli så skönt älskar soooooollll :D .
ni får ha dt så bra alla här hemma så åter kommer jag med bilder och många skojiga historier om alla knäppa och skumma saker som kommer hända där nere :) . äntligen brudara är dt dags för våran efterlängtade student resa till napa :) cyper here we come ;)

kommer dock sakna min sötis , men vet ju att han är här hemma och väntar på mig och när jag tänker på dt blir jag väldigt lycklig :) för min sötis är den bästa som finns :) älskar min ce !

nu stänga resväskan ;) ha dt bra i sverige , vi syns om en vecka ;)

Love Becca

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Ha det underbart där nere!! :)

2009-05-28 @ 18:58:15
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Helena

jäkligt bra resa de där du! ;P

2009-06-07 @ 16:14:16
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0