inte lätt

nej dt är inte lätt att hinna med att skriva blogg , är ju så sjukt upptagen hela tiden ja vettni :) .
i häljen har dt varit altan bygge här , och lite klassfest med 5 pers från klassen ;) lika lyckat alltid när vi styr fest :) . men dt kom ju andra tjejer så dt blev ju mysigt ändå dt dära :) . har varit mycket med bubben i häljen också måste passa på nu för jag kommer längta nå grymt efter honom under nästa vecka när jag befinner mig i napa . ska ´ju bli grymt kul att åka dit och få lite brun färg med dt ska också bli väldigt jobbigt att vara utan honom så länge !

idag i skolän så var dt inte en vanlig dag , vi var istället för i skolan hemma och våran lärare lena och hade lite mys med klassen , vi lagade mat och myste i solen , hoppade också studsmatta och spelade kubb . blev grymt varmt där ett tag :P


Imorn väntar sista skoldagen , sen är dt  inge mer skola förens den 9 juli då vi har gemensam lunch med lärarana och alla 3or , sen den 10 är dt student ! :) snart bal också på dt längtar sjukt mycket :) .  men vill spy på en viss person när dt gäller dt där , subba ;) . hahah eller hur mickis ;) haha

lite bilder från våran mysdag :)







love becca

Kommentarer
Postat av: Madde

9 juli på min födelsedag?? nu tror jag du skrev fel.. he he

2009-05-26 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0