härligt

ja ännu ett steg närmare studenten :) . idag lämnade jag in relisgionen och gjorde dt munktliga nationella i svenska :) . känns grymt skönt :) . fick även tillbaka skriv delen i nationella och jag klarade dt :) . känns hur skönt som hellst :D .
slutade även vid halv 11 idag inga fel alls dt :) , då skjusa jag hem mickis och sen åkte jag hem med bubben efter i bilen till jaktvägen , där vi la oss och kollade på tv och somnade visst :) haha , vaknade vid ett tiden och tog bilen och åkte hem till filipstad för att städa upp lite på rummet inte dåligt för att vara mig :)

och idag kära vänner kom lapparna upp hos frisörerna :) . jag elin louise och olivia tog tag i dt där :) . så nu syns dt iaf att vi ska ta studenten :) . på fönstret kom dt upp FRISÖR 06/09 , SNYGGAST BÄST & VACKRAST , STUDENT 2009 och så klart nedräckningen 29 DAGAR KVAR TILL FRIHET :) . fasen va snyggt dt blev och dt känns sjukt underbart att dt är så nära nu :) .

nu ska jag skriva klart mitt samhälls arbete tänkte jag , dt som är jobbigast är att gå in och sätta på den andra datorn . och sitta där inne , grymt illa säger jag !

senare tänkte jag åka till kga och hämta upp bubben och åka och fixa adam i håret ;)
nej dags för plugg ;)

/ Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0