äntligen!

ja nu är jag änltigen klar med allt i skolan :) . gjorde klart samhällsarbetet igår kväll och gjorde religion redovisningen idag :) . känns så sjukt skönt :). och nästa vecka är dt ju bara 3 dagar i skolan men har bara en lektion på tisdag så den dagen räcknas knappt :) åå va lycklig jag känner mig nu :) . och idag är det sista apu dagen :), sista gpngen jag är på hårtussen och har praktik , nästa gång är jag egen företagre och grejs , nu börjar jag känna mig vuxen :) , och för en gång skulle får jag inte panik över att tänka den tanken :) . dt känns så grymt skönt att slippa leva på 1050 kr i månaden , ha ett eget företag , tjäna sina egna pengar, få en lägenhet och en hund + en underbar pojkvän ! :) jag är sjukt lycklig just nu ! hoppas bara på att företaget kommer gå bra :) .

 klassen i 1 an :) . nu är dt bara 27 dagar kvar tills vi går till bergsslgsskolan för sista gången som elever elelr då är vi ju rättare sagt studenter :) , å får gåshud över att ens tänka tanken :) . napa , bal och studenten kommer va bland dt bästa som händer i mitt liv! kommer aldrig att ångra mitt beslut att jag valde lilla karlskogas frisör program istället för att flytta upp till umeå och spela innebandy och gå frisör där uppe. tror att karlskoga va dt bästa som kunde hända mig! och brudarna i klassen är underbara :). och i karlskoga hittade jag ju också den bästa som finns för mig och det bästa som hänt mig min christoffer eriksson !

/ Love Becca 

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Åhh va härligt!! :D Gla' för din skull! :D

2009-05-16 @ 13:00:32
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0