usch

fy fasen va sliten jag känner mig , pallar inte att gå ut två dagar längre :S , fy ! aldrig mer!
men kvällen var jätte kul :) och jätte lyckad tack brudar för kvällen :)

idag ska jag inte göra ett dugg , ska bli så skönt ska bara ligga här och inte göra nått mer än att kolla på en film ,
eller just ja jag ska ju färga också , men dt går ju fort att slänga i en färg ;)

hoppas verkligen på att få träffa bubben idag när han kommer hem , en kram , en puss vore nått för mig just nu ! har saknat honom sjukt mycket !´

försöka ta ikapp lite sömn ;)





Love Becca

Kommentarer
Postat av: eliin

snygga girls! tack för igår snutt!

2009-03-29 @ 17:21:29
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0