sol :)

gud va härligt dt är att se solen :) , nu börjar dt äntligen att bli vår , har längtat grymt mycket efter våren :) . men längtar ännu mer efter sommaren :D , ska bli så härligt :) . men nu är dt ju inte långt kvar tills vi ska åka till napa då blir dt massa sol :) . älskar solen ! bort med snön och lägg på 20 grader nu bara :)

ska starx ta och beställa mat åt mig och helen ska ta med mat till salongen idag :) . ska nog ta med sallad :) . och direkt efter praktiken åker jag till karlskoga till min gosse :) . blev ingen dm final för mig idag kan inte flytta på min kund! men nu måste jag packa och göra mig klar utan smink , men får ta lite gammalt smink som jag har här hemma ;) snyggt ! haha

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0