snö ?

ursäkta men vad blir dt ? dt snöar grymt mycket ute, varför ? vart är min vår? vart är min sol?
vart är att ligga och lyssna på lasse w när man sitter ute i solen ? TA BORT SNÖN! jag gillar den inte!!!!

idag i skolan har vi fått sammanbrått allihop tror ja ! föna vågor är inte våran grej tror ja ! fy va tråkigt dt är !
grymt positiv här ny också men idag har faktiskt ganska mycket gått emot , men så är dt ju ibland vissa dagar är ju bättre än andra,

efter skolan idag åkte vi hem till olivia och skrev i våra logg böcker och åt lite mat , tackar så mycket för den goda maten olivia :).  efter dt hem till adam och fixa med hans hår igen!  sen hem till bubben!

allt är inte så lät ibland , ge mig vår&sol!

Love Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0