skumt

känns verkligen skumt att planera häljen och du finns inte med. men antar att dt kommer bli en super hälj iaf :) ,
fredag blir dt utgång med mickis och gänget , hoppas på att dt bilr ganska mycket folk iaf , annars kommer nog förfesten bli super och efterfesten ;) , dom lättlurade kommer inte få dt lätt haha ;)
lördagen blir dt nog också utgång dt är ju löning så då blir dt massa folk hoppas jag :) måste bara fixa med skjus och såntdära :)

måste ju även berätta om våran underbara skoldag :) , på fm skulle vi ha egen hårvård , så jag fick håret tvättat av elin och jag tvättade hennes :) + inpakcning;) . men när klockan är 8:40 ringer våran lärare tomas och säger att vår vikarie som vi skulle ha på em med våra kunder är sjuk , så vi fick avboka våra kunder och sluta när vi var klara med vårat eget hår :) . underbart ! :) , så jag , martina & lollo satt oss och solade ute lite och gjorde vårat lilla "prov" :) , gick ju super dt där med alla ljushetslägen ;) haha . pinsamt brudar :) . sen åt vi lite fisk och åkte hem :) , så nu sitter jag här och ska sätta på ett Pb avsnitt och väntar på att nån ska komma hem och hålla mig sällskap , har lite små tråkigt faktiskt :/ .

och idag kära vänner är dt bara 11 v kvar till världens bästa dag :), studenten! :)
och ännu mindre veckor kvar tills napa :) , längtar sjukt mycket kommer bli underbart kul där nere , grymt drag&vilt :) haha
nej Pb nu va ? :)

Love Becca

Kommentarer
Postat av: martina

vet du vi hade rätt, 9 är extraljusblond och 10 är pastellblond.. inget å skäms för här inte ! ;) ses imorgon ! puss

2009-03-25 @ 18:54:07
URL: http://hairdressmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0