savinainen poängdrottning i dm

http://filipstad.ifolkmun.se/2009/03/03/savinainen-poangdrottning-i-dm/
kul att dt står om en för en gång skull :) , va ett bra tag sen dt va nått i tidningen eller så :), men kanske beror på att jag inte har spelat så mycket iår även :)
hittade även en snygg bild på folkmun sen parken i lördas :) , jag och morgan står och bråkar i bakrunden OVANLIGT :) haha grymt snygg ;)

idag på praktiken va dt en jätte söt tant där :) hon va inte tyst en sekund , hon prata på om sitt torp hela tiden :) , grym söt! nu ska jag ta och duscha och åka iväg till karlskoga och hem till baben :)

imorn blir dt praktik igen , jag och Helen har tagit lunch imorn för en gångs skull , flyttat runt på lite kunder och så , så att vi kunde åka iväg och fika på lunchen :) blir mysigt ! :)

duschen ja



Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0