salmiakmattor

är grymt gott!

praktik idag igen , alltid lika kul , men idagfick jag faktiskt göra nått ovanligt :) , åkte hem till en kund och klippte idag , världens sötaste sten-åke :) , bjöd på kaffe och visade bilder , hur söt som hellst :) , efter dt slutade jag och åkte hem :)
när jag kom hem åkte familjen savinainen/larsson och handlade :) , och jag köpte på mig lite salmiakmattor , gud va gott :) va även in på thomas kläder en sväng , hittade en jeans kjol men jag vet inte om dt riktigt är mig grej dt där med jeans kjol ?

ikväll vet jag inte riktigt vad som ska hända än , grymt sugen på typ nått ovanligt , eller nått otippat nått galet ! :)
men först ska jag klippa ebba och alva dom kommer nu om en liten stund :)

nu ska jag gå och ta cola ,

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0