rent hus

hah , vilket program :D , och lyssna  nu jag har har världens bästa förslag på en ny program ledare till nästa år ! MIN SYSTER Madelen Savinainen , hon skulle vara den perfekta för jobbet , lill tanta själv skulle passa perfekt med de andra tanterna :D . haha ,

fast måste även säga att jag har världens bästa lill tant till syster , finns dt nån som alltid ställer upp hur mycket man än har bråkat mot henne eller skällt på henne så är dt hon , kvittar vad dumma grejer som jag som är lillasyeter hittar på så hjälper hon mig alltid , men dt är ju också hennes skyldighet som stora syster att ta hand om mig som är lilla syster . även fast jag ibland skulle vilja kunna hjälpa henne lika mycket som hon hjälper mig är svårt , man är ju faktiskt lilla syster .
 men en sak vet ja ju att systrar alltid är starkast tillsammans! jag gillar min syster skarpt och dt dom säger även super systrarna Savinainen.


 
jag och syster lena&tias bröllop 0908 2008


Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0