PA

fick nyss sms av Malin och våran visning är flyttad till den 4 april , nu blev dt genast lite stresigt :S , måste få tag på en sista modell till visningen , och vi måste bestämma musik och skicka in loggor , men malin skulle fixa med loggorna så får vi ta en fika under veckan och bestämma musik och hur vi ska lägga upp allt :) , längtar tills visningen ska bli klar :) men dt jobbiga är ju att skriva allt , och dt måste vi också sätta oss och göra , skriva en affärsplan eftersom vi har ett UF företag. blir mycket nu på slutet men nu är dt ju inte långt kvar till studenten :) , underbart.

borde egentligen sätta mig och åka till karslkoga nu för har mitt smink där  jobbigt nog , men orkar inte. är ju sjuk , och har inte direkt råd att åka heller. skulle behöva vinna på lite pengar jag . mycket pengar som går åt nu till balen och studenten och våran napa resa! uchs vill inte ens tänka på vad mycket pengar som kommer gå åt :/ , fy ! och behöver ju verkligen en ny mobil också! röv säger ja !

och imorn har ja ju också lyckats bra , har en permanent kund med långt hår vid 4 , och dt kommer nästan ta runt 2-3 timmar , men jag har ju även dm final i munkfors halv 8 :S , kommer inte få ihop dt riktigt ! bra jobbat!

nej nu vill jag ha kycklingrulle ! skulle vilja ha min kära gosse här också!

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0