ny mobil

måste fixa ny mobil nu , blir tokig . jag ska iaf ha en med tangentbord har jag betsämt!

har börjat plocka ihop grejer nu för showen , har lite problem med att hitta vissa saker men har iaf fått tag på dt mästa nu :) . ska bli sååååå sjukt skönt att få sova ut imorgon , behöver verkligen dt känner jag :)

idag i skolan hade vi bara 3 lektioner , hade ju emil idag igen :) , han är super tycker jag , och på frågan som han frågade svarar jag JA JA JA JA ! :) tänk om dt vore en riktig fråga ;) . på svenskan idag fick vi tillbaka våra arbeten om författrna, hatar verkligen våran svenska lärare , jag tål henne inte och jag tror inte hon tål mig heller så dt går ju jämt upp liksom. fick minus för att jag inte hade kursiv stil på böckerna som han hade skrivit , och att jag skrev hans förnamn. hon hade kanske kunnat berätta dt innan, att man inte ska skriva August utan att man ska skriva Strindberg . mamma läste igenom hennes komentarer och hon säger att så där noga är dom inte ens på universitetet och ändå läste mamma till lärare , skumt sånt där ! nej fy för min svenska lärare ! fick även omdömen och frånvara lappar idag och dt såg faktiskt bra ut, trodde dt skulle vara mycket värre :)

fick även brev idag :)  . inbjudan till Elins 18 års fest :) , kommer nog bli super kul , då är dt även klänning och kostym gäller :) , har redan köpt min klänning , men hinner väl säkert köpa en till :) haha

blir ju även lite klassfest + statt på lördag efter showen :) . kommer bli grymt kul dt brudar ! :)

jag och putt ,Hang loose! =)



Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0