nice

kvällen igår va lyckad dock så glömde ja ju min plånbok så jag hade inga pengar eller lägg . men kom inpå statt ändå :)
men där va dt dock int emycket folk :) så vi åkte tillbaka till fege :) och därifrån drog jag och satte min på melkers :) där va dt trevligt :) , mycket åkning den kvällen :) + att man träffa folk som tydlöigen hade träffat mig , GRYMT pinsamt måste jag säga! bortgjord!

idag va jag bra sliten när jag skulle ta mig upp ur sängen :S jobbigt dt dära ,
har faxat lena i håret och sminkat henne nyss :) blev så fin så :) snart kommer jessika och barnen så ska jag ta och klippa dom :) sen blir dt att dra iväg till kga igen för att göra sig klar för ännu en kväll :) , hoppas på mer folk idag :)
synd att inte sannah kunde följa med också hade varit kul , brukar bli galna kvällar då liksom :) men med mickis och elin kommer dt ju att bli kanon dt vet ja :) hittade ju även en bra för fest igår tills idag :) haha

nej nu ska jag ta på mig kläder och börja pcka tills sen och ringa mickis också :)

Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0