love it

pb <3 , jo dt är för bra :) , kan inte sluta titta är nu redan på 17 avsnittet , och förut var dt dt avsnittet som lincon ska bli mördad i , fy bubblan , jag vet ju att han klarar sig och ändå satt jag här med tårar i ögonen ? skumt , ha`?

har börjat spana på hur jag ska färga och klippa mina modeller  inför visningen, har en modell kvar bara att hitta , lär ta tag i att fårga nån kanske´? :) Henk , jocke och syrran är iaf klara :) , och jag tror  nog jag vet vad jag ska göra med dom alla :) tror dom är lite skraja för vad jag ska göra med dom men dt g¨r ju alltid att färga över :) haha .

åker nog till ce ikväll , han ville se hockeyn så han åkte inte hit som jag trodde han skulle göra , så jag får åka till honom ikväll , får ju inte se honom förens på måndag annars och jag vill faktiskt inte vänta så länge!

behöver åka till kd också och köpa nått till häljen men jag tor ju att jag kanske har allt redan , men dt är ju alltid kul med en ny klänning ändå :) borde sola också kan ju inte vara så här vit om man ska ut ;) haha
blir nog med elin man drar ut med på lördag :) grymt skoj ! :)

nej nu har jag varit utan pb för länge , genast tillbax!
gillar inte sjukhus

Love Becca

underbart sakt
"åhh vilken bra förstaserve.. var den ute ? då var dt en väldigt bra felserve" ! Mats standberg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0