hÄlja

ja nu är allt äntligen klart med showen , har hänt grymt mycket kul och mindre kul skaer också då men :)

Torsdagen var dt första dagen på showen va lite lång tråkigt  tycker jag nog ,

Fredagen va dt show dag nr 2 , och vi frisörer rockade ;) , jag lollo olivia och martina satt även och övade lite sånger :) . och jag lärde dom en värmlandstös , som vi sjöng så högt&grymt fint ;) ,
efter showen så vart dt fika på melkers , med brudarna ;) , sen vi 12 åkte jag och hämtade stoffen så skulle vi åka hem till stan och sova men då visade sig fredag den 13 för mig igen den dagen bilen började ryka så vi fick ta stoffens bil hem mitt i natten ;) , härligt jobbat ! under dagen på fredagen gick ju även min nya underbara sax sönder ! så hoppas på att få en ny ! grymt arg blev jag , men ska prata med pär om dt där så jag hoppas på att få en ny .

Lördagen va dt ännu  mer drag på showen och vi brudar som skulle ut på kvällen sminka oss och fixade håret och allt där när vi inte hade några modeller att fixa , alla va så snygga :) , vi drog direkt till en förfest , hos daggen , och vi frisör brudar tog upp ett av borden och körde jag har aldrig , grymt rolig lek :) och efter den blev dt grymt drag på oss , haha :)
sen fick vi skjus av peppe till statt där vi röjde på dans golvet om vi brudar får säga vårt :D , sjukt kul kväll , tack alla snärtor för den! va inte dt minsta tjafs eller bråk på hela kvällen :) . och efter statt fick vi skjus av viktor hem och jag får nog be om ursäkt lite för vårt typ första "möte"  :) haha , sen hem och sova hos vräldens underbartse kille , min christoffer ! :) som jag älskar!

och söndagen då ? dt blev att sova ut efter lördagens utgång, sen till nöjes med stoffen&fager och köpa godis , sen åkte vi hem till stan och fick agera lite av barnvakter :) sen på kvällen blev dt beck :)

och nu sitter jag här ganska förkyld , gillar inte att vara dt ett dugg, för imorn har vi ju dm final också lagom kul att va förkyld och spela dt ! uchs ! nu ska jag ta och lägga in bilder från showen :) kanske lägger in nägra här sen :)

/ Love Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0